An association founded in 1999.
Members

Tea Lindeburg

Director
Class #03
Members

Tea Lindeburg

Director
Class #03
Tea Lindeburg
was a part of Class #
3
Contact
Tel:
E-mail:
Super16 films of
Tea Lindeburg
Flyd Mine Tårer

Da Anna forlades af sin kæreste, Mikkel, styrter hendes verden sammen, og en række uforklarlige hændelser begynder at udfolde sig. Foruroliget prøver hun at finde ud af, hvad der ligger bag, men i stedet for at nærme sig en forklaring, synes verden omkring hende blot at opløses, indtil hun ikke længere kan kende virkelighed fra fiktion.

Mid-term film
#
3
3
30 min
2004
Flyd Mine Tårer

Da Anna forlades af sin kæreste, Mikkel, styrter hendes verden sammen, og en række uforklarlige hændelser begynder at udfolde sig. Foruroliget prøver hun at finde ud af, hvad der ligger bag, men i stedet for at nærme sig en forklaring, synes verden omkring hende blot at opløses, indtil hun ikke længere kan kende virkelighed fra fiktion.

Et Andet Sted

Der er noget, der ikke stemmer. Noget, der ikke er sket. Noget, der aldrig bliver sagt. En række scener i en bestemt rækkefølge. Kom inden for!

Final film
#
3
3
21 min
2004
Et Andet Sted

Der er noget, der ikke stemmer. Noget, der ikke er sket. Noget, der aldrig bliver sagt. En række scener i en bestemt rækkefølge. Kom inden for!

Således Skete Det

Marie og hendes mor bor alene i et mørkt hus på landet. Marie bærer på en stor hemmelighed og da moderen opdager det, er Marie tvunget til at tage et valg. Mellem tro og arv.

First-year film
#
3
3
13 min
2003
Således Skete Det

Marie og hendes mor bor alene i et mørkt hus på landet. Marie bærer på en stor hemmelighed og da moderen opdager det, er Marie tvunget til at tage et valg. Mellem tro og arv.

Filmography
Et Andet Sted
Instructor
Producers
Screenwriter
2004
Flyd Mine Tårer
Instructor
Producers
Screenwriter
2004
Således Skete Det
Instructor
Producers
Screenwriter
2003
No film
Films of the same year
All films
Søster

“Nogle gange tænker jeg på, hvor jeg hører til. Hvornår er vi i familie med et andet menneske? En personlig dokumentar om instruktørens forhold til sin søster, efter han selv er blevet far.

First-year film
#
3
Class #03
13 min
2003
Søster

“Nogle gange tænker jeg på, hvor jeg hører til. Hvornår er vi i familie med et andet menneske? En personlig dokumentar om instruktørens forhold til sin søster, efter han selv er blevet far.

Afveje

Den pertentlige selvmorder forlader sit pæne hjem for at tage afsked med verden. Men livet udenfor viser sig at være fuld af kaos og tilfældigheder, og mødet ender med at bringe ham på afveje…

Mid-term film
#
3
Class #03
3 min
2004
Afveje

Den pertentlige selvmorder forlader sit pæne hjem for at tage afsked med verden. Men livet udenfor viser sig at være fuld af kaos og tilfældigheder, og mødet ender med at bringe ham på afveje…

Emmalou

På et krydstogtskib fyldt med ensomme mennesker arbejder Emmalou som tjener. Hun sørger over tabet af sin kæreste, som omkom i en ulykke et år tidligere. En udklædt lille dreng stiger en dag på skibet og forsøger at få kontakt med Emma-lou. Deres møde er med til at skubbe Emmalou i gang med et nyt kapitel i hendes liv.

Final film
#
3
Class #03
29 min
2004
Emmalou

På et krydstogtskib fyldt med ensomme mennesker arbejder Emmalou som tjener. Hun sørger over tabet af sin kæreste, som omkom i en ulykke et år tidligere. En udklædt lille dreng stiger en dag på skibet og forsøger at få kontakt med Emma-lou. Deres møde er med til at skubbe Emmalou i gang med et nyt kapitel i hendes liv.

Daddy-O

Da Morten flytter sammen med sin kæreste, får han en indflyttergave med vidtrækkende konsekvenser. Er det slut med rock´n´roll? En skræmmende tanke når man er rock´n´roller.

Final film
#
3
Class #03
12 min
2004
Daddy-O

Da Morten flytter sammen med sin kæreste, får han en indflyttergave med vidtrækkende konsekvenser. Er det slut med rock´n´roll? En skræmmende tanke når man er rock´n´roller.

Hjemkomst

Thomas er hjemvendt fra Bosnien. “Hjemkomst” strøer salt i et åbent sår i vores kollektive bevidsthed ved at afspejle hans sinds(s)tilstand; for der findes noget, der er langt værre end at dø, og det er ikke at turde leve! Der rejses ikke spørgsmål om ansvar. Formen er abstrakt fordi indholdet forlanger det. Hvis du holder at lyset for enden af tunnelen, så se en anden film men ellers: Velkommen i mørket!

First-year film
#
3
Class #03
5 min
2003
Hjemkomst

Thomas er hjemvendt fra Bosnien. “Hjemkomst” strøer salt i et åbent sår i vores kollektive bevidsthed ved at afspejle hans sinds(s)tilstand; for der findes noget, der er langt værre end at dø, og det er ikke at turde leve! Der rejses ikke spørgsmål om ansvar. Formen er abstrakt fordi indholdet forlanger det. Hvis du holder at lyset for enden af tunnelen, så se en anden film men ellers: Velkommen i mørket!

Forsvunden

Christine slår op med sin kæreste, Martin, lige inden de skal på lejrtur med klassen. På turen er det som Christine glider længere og længere væk fra de andre.

Final film
#
3
Class #03
27 min
2004
Forsvunden

Christine slår op med sin kæreste, Martin, lige inden de skal på lejrtur med klassen. På turen er det som Christine glider længere og længere væk fra de andre.

Super16 movies
All movies
Frit udsyn

Nadim er en minoritetsetnisk mand med tjek på tilværelsen. Han vil dog på ingen måde associeres med de mennesker, der ligner ham, men ikke kan opføre sig ordentligt. På vej til sin søsters fødselsdag sætter hans egen fordomsfuldhed ham i en position, der får dramatiske konsekvenser for ham.

First-year film
#
13
Class #13
20 min
2024
Frit udsyn

Nadim er en minoritetsetnisk mand med tjek på tilværelsen. Han vil dog på ingen måde associeres med de mennesker, der ligner ham, men ikke kan opføre sig ordentligt. På vej til sin søsters fødselsdag sætter hans egen fordomsfuldhed ham i en position, der får dramatiske konsekvenser for ham.

Mor / datter

Kira er en enlig mor, som kæmper for at få en bedre relation til sin distancerede teenagedatter, Lina. En dag får Kira en lys idé, som hun mener vil kunne bane vejen for et stærkere bånd mellem dem. I Kiras forsøg på at gøre idéen til virkelighed, begynder fortidens lokkende skygger at indhente hende.

First-year film
#
13
Class #13
23 min
2024
Mor / datter

Kira er en enlig mor, som kæmper for at få en bedre relation til sin distancerede teenagedatter, Lina. En dag får Kira en lys idé, som hun mener vil kunne bane vejen for et stærkere bånd mellem dem. I Kiras forsøg på at gøre idéen til virkelighed, begynder fortidens lokkende skygger at indhente hende.

Wild Child

The film takes place in a near-future, where earth has punished all adults for not taking properly care of our planet. We follow a group of kids, left all by themselves in a trashed world, living day by day and trying to avoid the unknown future. The kids put all their fear into hating the adults, but what will happen when one of the kids starts to become one?

Mid-term film
#
12
Class #12
23 min
2023
Wild Child

The film takes place in a near-future, where earth has punished all adults for not taking properly care of our planet. We follow a group of kids, left all by themselves in a trashed world, living day by day and trying to avoid the unknown future. The kids put all their fear into hating the adults, but what will happen when one of the kids starts to become one?

FOMO / Armageddon

William is convinced it is his fault that the world is coming to an end. On the planet's last day, he is faced with a dilemma; Should he spend his last hours with his family, who have chosen to celebrate his disabled sister's birthday, or should he meet up with his crush, who is impatiently waiting for him at the local beach?

Mid-term film
#
12
Class #12
12 min
2023
FOMO / Armageddon

William is convinced it is his fault that the world is coming to an end. On the planet's last day, he is faced with a dilemma; Should he spend his last hours with his family, who have chosen to celebrate his disabled sister's birthday, or should he meet up with his crush, who is impatiently waiting for him at the local beach?

Pissant

After the death of their father, Sigurd wants to bury the hatchet and forgive his half siblings, Astrid and Jens, for how they treated him as kids. But this does not go as planned, as Astrid and Jens do not believe they've done anything that warrants forgiveness. Sigurd feels snubbed and realizes that what he actually wants is an apology but this demand only escalates an already tense situation and before long, they start to fall into old habits, revisiting childhood traumas.

First-year film
#
12
Class #12
27 min
2022
Pissant

After the death of their father, Sigurd wants to bury the hatchet and forgive his half siblings, Astrid and Jens, for how they treated him as kids. But this does not go as planned, as Astrid and Jens do not believe they've done anything that warrants forgiveness. Sigurd feels snubbed and realizes that what he actually wants is an apology but this demand only escalates an already tense situation and before long, they start to fall into old habits, revisiting childhood traumas.

Companion

'Companion AI' is a new technology that allows for the implantation of relationships through a chip. Saga is anti-tech, lonely, and struggles to connect with others, as popular technology creates distance between people. When she reunites with her childhood friend Etta, whom she misses in her life, she sees an opportunity to rekindle a genuine and deep relationship. However, Etta herself has a 'companion,' making it challenging to reestablish their bond. This drives Saga on a journey where she must compromise and turn inward in the pursuit of a genuine relationship.

Mid-term film
#
12
Class #12
14 min
2023
Companion

'Companion AI' is a new technology that allows for the implantation of relationships through a chip. Saga is anti-tech, lonely, and struggles to connect with others, as popular technology creates distance between people. When she reunites with her childhood friend Etta, whom she misses in her life, she sees an opportunity to rekindle a genuine and deep relationship. However, Etta herself has a 'companion,' making it challenging to reestablish their bond. This drives Saga on a journey where she must compromise and turn inward in the pursuit of a genuine relationship.