A film school run by the students.

Meet Me In Berlin

19 min
Class #04
2005
This movie is not available yet

To mennesker, som aldrig før har mødt hinanden, er i hver sin ende af Berlin bundet til deres senge grundet sygdom. I deres ensomhed og i manglen på støtte fra deres nærmeste mødes de gradvist og momenter af nærhed opstår mellem dem.

Screenwriter
No items found.
Ekstern intruktør
Ekstern intruktør
Ekstern intruktør
Genres
Awards and Festivals
No pictures
Related Movies
All films
Pissant

After the death of their father, Sigurd wants to bury the hatchet and forgive his half siblings, Astrid and Jens, for how they treated him as kids. But this does not go as planned, as Astrid and Jens do not believe they've done anything that warrants forgiveness. Sigurd feels snubbed and realizes that what he actually wants is an apology but this demand only escalates an already tense situation and before long, they start to fall into old habits, revisiting childhood traumas.

First-year film
#
12
Class #12
27 min
2022
Pissant

After the death of their father, Sigurd wants to bury the hatchet and forgive his half siblings, Astrid and Jens, for how they treated him as kids. But this does not go as planned, as Astrid and Jens do not believe they've done anything that warrants forgiveness. Sigurd feels snubbed and realizes that what he actually wants is an apology but this demand only escalates an already tense situation and before long, they start to fall into old habits, revisiting childhood traumas.

En Røverhistorie

Da 11-årige Ronnie henter sin far fra arbejde tror han at de skal til flyveopvisning, men pludselig tager turen en uventet drejning, og Ronnie finder ud at hans far måske ikke helt er den supermand, som han gik og forestillede sig.

First-year film
#
4
Class #04
13 min
2005
En Røverhistorie

Da 11-årige Ronnie henter sin far fra arbejde tror han at de skal til flyveopvisning, men pludselig tager turen en uventet drejning, og Ronnie finder ud at hans far måske ikke helt er den supermand, som han gik og forestillede sig.

Ørn

Øssi har på afstand forelsket sig i pornostjernen Leila. Han klipper i hemmelighed på en lille film med uskyldige brudstykker fra Leilas film. Øssi opsøger Leila, men mødet med virkeligheden viser sig helt anderledes end forventet…

First-year film
#
4
Class #04
15 min
2005
Ørn

Øssi har på afstand forelsket sig i pornostjernen Leila. Han klipper i hemmelighed på en lille film med uskyldige brudstykker fra Leilas film. Øssi opsøger Leila, men mødet med virkeligheden viser sig helt anderledes end forventet…

Vennelyst

First-year film
#
2
Class #02
9 min
2001
Vennelyst

Natten Er Ung

Da den ensomme og kejtede Elliott bliver lokket med på en vild bytur af kollegaerne Magnus og Alex, bliver hans tvivlsomme score-evner over for det modsatte køn sat på en alvorlig prøve. Men kampen for at score kan ikke måle sig med kampen mod hans eget selvværd, og Elliotts bytur udvikler sig til en rejse ind i ham selv og hans psykes mørke og lyse facetter.

First-year film
#
8
Class #08
30 min
2014
Natten Er Ung

Da den ensomme og kejtede Elliott bliver lokket med på en vild bytur af kollegaerne Magnus og Alex, bliver hans tvivlsomme score-evner over for det modsatte køn sat på en alvorlig prøve. Men kampen for at score kan ikke måle sig med kampen mod hans eget selvværd, og Elliotts bytur udvikler sig til en rejse ind i ham selv og hans psykes mørke og lyse facetter.

Hjemkomst

Thomas er hjemvendt fra Bosnien. “Hjemkomst” strøer salt i et åbent sår i vores kollektive bevidsthed ved at afspejle hans sinds(s)tilstand; for der findes noget, der er langt værre end at dø, og det er ikke at turde leve! Der rejses ikke spørgsmål om ansvar. Formen er abstrakt fordi indholdet forlanger det. Hvis du holder at lyset for enden af tunnelen, så se en anden film men ellers: Velkommen i mørket!

First-year film
#
3
Class #03
5 min
2003
Hjemkomst

Thomas er hjemvendt fra Bosnien. “Hjemkomst” strøer salt i et åbent sår i vores kollektive bevidsthed ved at afspejle hans sinds(s)tilstand; for der findes noget, der er langt værre end at dø, og det er ikke at turde leve! Der rejses ikke spørgsmål om ansvar. Formen er abstrakt fordi indholdet forlanger det. Hvis du holder at lyset for enden af tunnelen, så se en anden film men ellers: Velkommen i mørket!